Til min hemmelige stalker

Hallo min faste stalker med IP adresse fra Singapore, are you happy to day?

Du tittet innom i dag også ja klokken 9.27, men klokken i Singapore er ikke 9.27. Du tok deg fri i går, men var innom her bl.a klokken 10,43 16 september. Enkelte dager titter du innom flere ganger om dagen.

Hva er du ute etter?

Hva ser du etter?

Jeg vet det tar bare noen sekunder å få seg IP adresse fra Singapore.

Hvis du bruker en VPN, får du en ny IP-adresse for å sikre internettforbindelsen din. Disse programmene fungerer ved å dirigere all trafikken din gjennom en av deres krypterte servere og endre IP-adressen din. ExpressVPN f.eks. Den har overlegne sikkerhetsfunksjoner, samt et stort servernettverk som lar deg velge en ny IP-adresse. Blant annet fra utlandet. Og akkurat nå er dere en liten gjeng som jevnlig titter innom blogg fra slike VPN adresser i Singapore, Kina osv

Når du Singapore titter innom denne bloggen og andre nettsider 10-15 ganger i løpet av en dag må jeg si at du er over gjennomsnittet interessert i meg. Dette er ikke normal oppførsel.

Igjen hva vil du meg, hvorfor stalker du meg og hvordan tror du dette påvirker vår relasjon?

Vi følger mønsteret ditt på internett og det er ikke bare på denne bloggen du stalker meg. Det er ikke vanskelig å forstå hvem du er.

Et ønske fra meg.

Kan du være så snill å slutte å stalke meg?

Legg igjen en kommentar