Utstilling; «Tonar i ljoset.» DEL VII


Da legger jeg ut noen små akryl bilder fra utstillingen; «Tonar i ljoset.» Musikkinspirerte bilder.

1. Fløytetoner
22×28 cm akryl på lerret m/sveveramme

2. Sangen hvisker meg i øret
22×28 cm akryl på lerret m/sveveramme.

3. piano pianissimo
22×28 cm akryl på ramme m/sveveramme.

4. Tubaist
22×28 cm akryl på lerret m/sveveramme

5. Fiolinspilleren og fløytisten
65×81 cm m/sveveramme, Akryl på lerret

Denne bildekrusellen krever javaskript.

Det stod også en artikkel til i avisen. Jeg har måttet dele den opp i 3 biter og forminsket de




Det er enda noen bilder igjen.

Dere finner flere bilder fra utstillingen i

DEL I
DEL II
DEL III
DEL IV
DEL V
DEL VI
og mange av dem ligger på siden MALERIER.
Lykke til! 🙂

4 kommentarer om “Utstilling; «Tonar i ljoset.» DEL VII

  1. Oj, enda flere uttrykksfulle bilder. Fløytespillere, ja jeg er en av dem. Bildene er så klare, verdige, skjøre, jeg har ikke ord –
    Jeg tar imot dem, med andre ord – og sier takk.

    1. Så koslig å høre gamle ugle. Jeg blir veldig glad for å å høre at du liker bildene.

      Jeg også opplever de som skjøre, stille, men verdige som du skriver. Pussig det her. 🙂

Legg igjen en kommentar